I en kundorienterad kultur räcker inte med att säga att “kunden är viktig”. Det måste även visas i handling att kunden prioriteras.
I en kundorienterad kultur räcker inte med att säga att “kunden är viktig”. Det måste även visas i handling att kunden prioriteras.
Daniel Ek på Spotify har sagt att entreprenörskap är 5 procent idé och 95 procent genomförande. Han lär sedan ha
Om vikten av kompetensbärande relationer för att förbättra kundupplevelsen Kompetensbärande relationer bidrar till en bättre kundupplevelse Att bygga en riktigt
När Vy Buss AB vann upphandlingen av kollektivtrafiken i Jönköping valde de att ta in LOVA Change AB för att
Att ta in konsulthjälp kan göras av flera skäl; man söker expertkunskap, projektledning och/eller avlastning. Men vad är värdet av
För att kunna erbjuda en riktigt bra kundupplevelse finns det, enligt våra erfarenheter, en enskild faktor som trumfar de övriga:
Hur gör man för att koppla ihop teori med praktik i ett ledarprogram? Vi har nyligen haft förmånen att projektleda
Vi har gång efter gång upplevt magin som uppstår när olika professioner och roller samlas för att tillsammans lära hur
Besöksadress
Kontakta
LOTTA BJURHULT
070-198 11 24
EVA VIRVING
070-305 78 40