Oavsett om det gäller digitalt eller fysiskt – det är i det vardagliga arbetet som vi lär oss mest. Vi förklarar mer i den här korta filmen.
Play Video
En satsning på kunddrivet ledarskap i hela organisationen och en kundmötesutbildning i butik.
Daniel Ek på Spotify har sagt att entreprenörskap är 5 procent idé och 95 procent genomförande. Han lär sedan ha
Om vikten av kompetensbärande relationer för att förbättra kundupplevelsen Kompetensbärande relationer bidrar till en bättre kundupplevelse Att bygga en riktigt
När Vy Buss AB vann upphandlingen av kollektivtrafiken i Jönköping valde de att ta in LOVA Change AB för att
Att ta in konsulthjälp kan göras av flera skäl; man söker expertkunskap, projektledning och/eller avlastning. Men vad är värdet av
För att kunna erbjuda en riktigt bra kundupplevelse finns det, enligt våra erfarenheter, en enskild faktor som trumfar de övriga:
Hur gör man för att koppla ihop teori med praktik i ett ledarprogram? Vi har nyligen haft förmånen att projektleda
Besöksadress
Kontakta
LOTTA BJURHULT
070-198 11 24
EVA VIRVING
070-305 78 40